صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

هلال احمر صاحب مجتمع جامع خدمات دندانپزشکی می شود

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۱۷۹۲
دسته بندی‌: جامعه ، عمومی
مدیر کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران، از راه اندازی مرکز جامع دندانپزشکی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،علی خداوردی اظهار داشت: خط مشی مجتمع، تبدیل کلینیک دندانپزشکی به مرکز جامع دندانپزشکی است. مسئولان قول‌های مساعدی در این زمینه به ما داده‌اند که هم فضای کار و هم تعداد یونیت‌ها افزایش پیدا کند.
 
وی با اعلام اینکه کلینیک تخصصی دندانپزشکی مجتمع دارویی هلال ایران یکی از بهترین مراکز درمانی در بخش دندانپزشکی است که خدمات خود را در بخش‌های درمانی و زیبایی به بیماران ارایه می‌دهد، گفت: این مرکز که از دندانپزشکان مجرب بهره می‌برد، سعی دارد روند رو به پیشرفت خود را ادامه دهد و تعداد یونیت‌ها و همچنین کیفیت خود را هرچه بیشتر افزایش دهد. این کلینیک در‌ سال ١٣٧٨ با دو یونیت راه‌اندازی شد و در‌ سال ١٣٨٢ تعداد یونیت‌ها را به ٦ رساند و در‌ سال ١٣٩٠ این تعداد به ٧ یونیت رسیده است.
 
خداوردی در ادامه افزود: این کلینیک در دو شیفت صبح و بعدازظهر در بخش‌های پروتز ثابت و متحرک، پریو، اندو تخصصی، اطفال و پیشگیری، جراحی فک و صورت، ارتودنسی ثابت و متحرک و ایمپلنت خدمت‌رسانی می‌کند.
 
مدیر کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران گفت: کارآمدی کلینیک در وضع خوبی قرار دارد؛ بسیارموفق است و در تهران و منطقه شرق کلینیک نمونه است. وزارت بهداشت یکی از طرف‌های قرارداد ما با تعرفه‌هایی که ما مشخص کرده‌ایم، است و این به دلیل اعتمادی است که به کار ما دارند.
 
خداوردی احساس رضایت مراجعه‌کنندگان را دلیل دیگر کارآمدی مرکز نام برد و اضافه کرد: «برای نمونه بخش عصب‌کشی، جراحی و ایمپلنت به دلیل اینکه بیشترین مراجعه‌ کنندگان را دارند، به نظر کارآمد‌تر می‌آید، ولی در کل تمامی مجموعه ما درحال حاضر خیلی خوب کار می‌کنند و سعی داریم بخش اطفال را هم کارآمدتر کنیم.
 
مدیر کلینیک دندانپزشکی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران  به افزایش مراجعان بخش زیبایی اشاره کرد و گفت: قطعا باید توجه ویژه روی بخش درمان باشد، ولی به راحتی نمی‌توان بخش زیبایی را کنار گذاشت. درحال حاضر سه بخش فعال در زمینه زیبایی داریم که اتفاقا مراجعان زیادی هم دارد.
 
وی در خصوص توریسم‌درمانی گفت: کلینیک ما تاکنون به‌طور مستقیم هیچ مکاتبه‌ای برای پذیرش بیماران خارجی نداشته است؛ ولی کسانی که به کلینیک‌های دیگر مثل چشم‌پزشکی مراجعه می‌کنند، برای درمان مشکل دندان‌شان هم به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می‌کنند یا ایرانی‌های خارج از کشور به جهت شناخت و اعتمادی که به خدمات ما دارند، به کلینیک دندانپزشکی ما مراجعه می‌کنند.
 
خداوردی در خصوص مشکلات موجود در کلینیک نیز گفت: درحال حاضر امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و تعداد یونیت‌ها کم است و نوبت‌ها طولانی شده و این یکی از مشکلات کلینیک است که باعث نارضایتی مراجعان شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *