صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

راه اندازی واحد لخته گیر فازهای٢٠ و ٢١پارس جنوبی

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۸۱۶۸۷
دسته بندی‌: اقتصاد ، اقتصاد ایران
سرپرست طرح توسعه فازهای٢٠ و ٢١ پارس جنوبی با اشاره به این که بخش عمده ای از کالاهای این واحد مشمول کالاهای تحریمی بودند، گفت:با توجه به ورود کالاهای مورد نیاز این بخش به کشور، این واحد شهریور ماه آماده دریافت گاز دریا می شود.
به گزارشعلیرضا عبادی به راه اندازی واحد لخته گیر فازهای٢٠ و ٢١ اشاره کرد وگفت: بخش عمده ای از کالاهای این واحد مشمول کالاهای تحریمی بودند که با ورود این کالاها به کشور این بخش از پیشرفت قابل توجهی برخوردار شده است.

وی همچنین درباره بارگیری سکوی فاز ٢٠ اظهارداشت: با برنامه ریزی صورت گرفته، بارگیری سکوی فاز ٢٠ شهریورماه انجام می‌شود و حفاری این فاز نیز یک ماه بعد از اتمام عملیات تکمیلی حفاری چاه های فاز ٢١ به پایان خواهد رسید.

بر اساس این گزارش طرح توسعه فازهای٢٠ و ٢١ پارس جنوبی با هدف تولید روزانه ٥٠ میلیون مترمکعب گاز شیرین برای مصارف داخلی، بازیافت سالانه یک میلیون تن گاز اتان برای مصرف در صنایع پتروشیمی، بازیافت سالانه یک میلیون و ٥٠ هزار تن گاز مایع مرغوب برای صادرات، تولید روزانه ٧٥ هزار بشکه میعانات گازی گوگردزدایی و تثبیت شده برای صادرات و بازیافت روزانه ٤٠٠ تن گوگرد برای صادرات در اولویت وزارت نفت قرار دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *