صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

مجلس در خصوص وزارت علوم هنوز با دولت به تفاهم نرسیده است/ زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها بر مذاکرات تاثیر گذاشته است

۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶:۰۲
کد خبر: ۱۷۶۰۹
خبرگزاری میزان: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: زیاده‎خواهی‌های بی‎منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.

: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: زیاده‎خواهی‌های بی‎منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.

به گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا باهنر در نشست اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین و دبیران استانی این تشکل با اشاره به مسائل جاری روز به موضوع عدم رأی اعتماد مجلس به وزرای معرفی شده از سوی رییس‌جمهور برای وزارت علوم اشاره و اظهارکرد: بالاترین معدل رأی مثبتی را که مجلسی به دولت‌ها داده، مربوط به دولت روحانی بوده است و یکی از وزرای وی نیز رکورددار رأی اعتماد به وزرا بعد از انقلاب است.

وی افزود: لذا این نشان موضوع نشان‌ می‌دهد که مجلس تعامل بسیار خوبی با دولت یازدهم داشته است. اما در خصوص وزارت علوم تاکنون مجلس نتوانسته با دولت روحانی به تفاهم برسد و وزرای پیشنهادی در حدی نبوده‎اند که انتظارات را برآورده سازند.

دبیرکل جامعه مهندسین تصریح کرد: اکنون با معرفی فرهادی تحلیل من این است که دور خسته کننده معرفی وزرای علوم و عدم رأی اعتماد پایان پذیرد و امیدوارم که از این مقطع عبور کنیم و از تفاهمات دولت و مجلس در جهت پیشبرد موضوعات اساسی کشور نظیر اقتصاد مقاومتی بهره ببریم.

باهنر در پایان به نامه اوباما به مقام معظم رهبری و پاسخ معظم له به اوباما اشاره کرد و در خصوص مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه موسوم به 1+5 خاطرنشان کرد: خط قرمزهای جمهوری اسلای ایران در حوزه حقوق ملت ایران کاملاً مشخص است و تاکنون نیز زیاده خواهی‌های بی منطق طرف‌های غربی و آمریکایی و فشار لابی صهیونیستی بر روند مذاکرات بسیار تأثیرگذار بوده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *