صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه از زندان مرکزی بوشهر

۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۷۴۹۵۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام خطیب، رئیس مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضائیه، با همراهی جمعی از مسئولین عالی قضایی- کشوری و استانی از زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان بوشهر ،حجت الاسلام خطیب، رئیس مرکز حفاظت واطلاعات قوه قضائیه، با همراهی مدیر کل زندان های استان، رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولین عالی قضائی کشوری و استانی از زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد.
 
در این بازدید وی از تمامی اندرزگاه ها واماکن و فعالیت های فرهنگی و اصلاحی بازدید که توسط مسئولین مربوط گزارشات جامع و کاملی ارائه که حجه الاسلام خطیب مراتب تشکر و قدردانی خود را از این فعالیت های مفید بیان کردند.
 
تاکید ویژه رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه بر حفظ و تعداد حافظین قرآن بوده که به طور کامل از وضعیت حافظین، تعداد حفظ اجزاء و نوع جرم آنان مطلع شدند.

وی از گروه های هنری و تواشیح زندان، سالن های ورزشی و آمفی تئاتر نیز بازدید و از نحوه سرویس دهی مددجویان از زبان خود آنان آگاه و در پایان از آثار صنایع دستی ساخته شده مددجویان دیدار نمودند. ریس مرکز حفا ظت واطلاعات کل قوه قضاییه به صورت چهره به چهره باتمام مددجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *