صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تذکر ارشاد به ناشران متخلف در میدان انقلاب / 17میلیارد هزینه بن کتاب

۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴:۰۷
کد خبر: ۱۷۰۳۷۶
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ماموران ما در میدان انقلاب رصد می کنند که چه ناشرانی اقدام به خرید بن کتاب می کنند و پس از شناسایی از طریق کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران تذکراتی داده می شود و در صورت عدم رعایت این تذکر ناشران از حضور در نمایشگاه سال آینده محروم می شوند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نیک نام حسین پور مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری روزانه نمایشگاه کتاب گفت: امسال سرفصل یارانه ها تغییر پیدا کرد و در خصوص چگونگی تخصیص آن نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که علاوه بر طلاب و دانشجویان بن هایی برای دانش اموزان و سازمان ها در نظر بگیریم.

وی افزود: بن های صادر شده برای دانشجویان بر اساس سرانه دانشجویی بوده و ثبت نام انها دیگر به پایان رسیده است و هیچ دانشجویی دیگر نمی تواند برای تهیه بن اقدام کند.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: برای رفع سر درگمی دانشجویان 6 کانتر تعبیه شده که با مراجعه به انها پس از احراز هویت می توانند بن خود را بگیرند.

وی افزود: تا به الان 410 نفر دانشجو و 27 استاد دانشگاه به این کانترها مراجعه کرده اند.

حسین پور تصریح کرد: 190هزار نفر دانشجو در سایت ثبت نام کردند و اکنون دیگر سایت بسته شده است.

وی در ادامه گفت : دلیل اینکه رو به کارتهای مجازی اوردیم که تخلفاتی سالهای گذشته پیش می آمد امسال دیگر صورت نگیرد زیرا برخی اقدام به فروش کارتهای خود می کردند و امسال دیگر این امکان وجود ندارد.

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ماموران ما در میدان انقلاب رصد می کنند که چه ناشرانی اقدام به خرید بن کتاب می کنند و پس ازشناسایی از طریق کمیته رسیدگی به تخلفات ناشران تذکراتی داده می شود و در صورت عدم رعایت این تذکر ناشران از حضور در نمایشگاه سال آینده محروم می شوند.

نیک نام حسین پور در پایان خاطر نشان کرد: 12میلیارد تومان هزینه بن به دانشجویان و طلاب و 5میلیارد تومان هزینه بن اساتید شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *