صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

راه اندازی پایگاه آموزش کنترل حیوانات شهری در نمایشگاه شهرآفتاب/ توزیع تله موش بین بازدیدکنندگان

۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵:۰۱
کد خبر: ۱۷۰۰۹۰
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت: پایگاه اطلاع رسانی و آموزش کنترل حیوانات شهری در نمایشگاه شهرآفتاب راه اندازی شد و بیش از 5 هزار تله چسبی رایگان برای موش در بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.
به گزارش گروه جامعه ،رضا قدیمی با اشاره به راه اندازی پایگاه آموزش کنترل حیوانات شهری در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: این طرح با هدف ارتقا مشارکت های مردمی و افزایش سطح آگاهی بازدیدکنندگان از نمایشگاه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه آموزش شهروندی نقش به سزایی در سرعت بخشیدن به اهداف مدیریت شهری دارد، تصریح کرد: به همین منظور این پایگاه اطلاع رسانی در نمایشگاه شهرآفتاب مجهز به بروشورهایی با موضوع جلوگیری از ورود موش به مکان های خصوصی شده است.
 
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به توزیع بروشورهایی در خصوص جلوگیری از ازدیاد جمعیت سگ ها در محیط زندگی شهری ادامه داد: این بروشورها نیز در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در اختیار بازدیدکنندگان قرار گرفته است.
 
وی در خصوص توزیع بیش از 5 هزار تله چسبی رایگان برای موش در بین بازدیدکنندگان یادآور شد: توزیع بروشور، کتابچه، استقرار واحد آموزش و همچنین ساخت اریگامی حیوانات برای کودکان از جمله خدمات شرکت ساماندهی در این پایگاه هاست.
 
قدیمی با تاکید بر اینکه کارشناسان مدیریت مبارزه و کنترل با جانوران مضر شهری در تمامی روزهای برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهرآفتاب حضور خواهند داشت، ادامه داد: این کارشناسان جهت پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان از نمایشگاه آماده خدمات رسانی هستند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *