صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

داوران بخش «عروج از منا» جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند

۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۵۸۰۰۰
اعضای هیأت داوری دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» در دو بخش فیلمنامه و فیلم مستند «عروج از منا» معرفی شدند.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری یزان به نقل از  ستاد خبری جشنواره فیلم «سما»، سید محمود رضوی، محمود غلامی و حامد شکیبا نیا به عنوان اعضای هیأت داوران بخش فیلمنامه و فیلم مستند «عروج از منا» دومین جشنواره فیلم کوتاه «سما» معرفی شدند.

سید محمود رضوی تهیه کننده سینما است و تهیه فیلم هایی چون «دهلیز»، «معراجی ها»، «سیانور»،«دلبری» و «خانه ای در خیابان چهل و یکم» را به عهده داشته است. این تهیه کننده سینما همچنین مجری طرح و سرمایه گذار فیلم سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است.

محمود غلامی فعالیت های بسیاری در عرصه سینما در حوزه های مختلف چون مشاور کارگردان، طراح صحنه و لباس، بازیگری، مجری طرح، مدیریت تولید داشته است اما عمده فعالیت وی در حوزه نویسندگی و تهیه کنندگی بود و نگارش فیلمنامه هایی چون «ابوزینب» و «حقیقت گمشده» را به عهده داشته است در سال 1390 فیلم «دل بی قرار» را تهیه و تولید کرده است.

حامد شکیبا نیا کارگردان و تهیه کننده سینمای مستند است که تولید آثاری چون «من انرژی هسته ای نیستم» و «ایران و غرب» را به عهده داشته است و در حال حاضر مستند سینمایی «زمانکو» را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» روی پرده دارد.
 
 
انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *