صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

تحقق رونق بازار سرمایه در سال جاری

۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱:۲۶
کد خبر: ۱۵۷۷۲۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
شیخی گفت: بازار سرمایه بازار پویایی است و اخبار در لحظه بر روند آن تاثیر خواهد گذاشت و با توجه به رسیدن قیمت ها به تعادل شاهد حرکت روبه رشد در بازار سرمایه هستیم.
کیوان شیخی رئیس آمار و اطلاعات شرکت بورس در گفتگو با، در خصوص روند بازار سرمایه در سال جاری گفت: در سال جاری شاهد افزایش چشم گیر ارزش و حجم معاملات بازار سرمایه بودیم زیرا در شرایطی که سرمایه گذاران بازده منطقی از بازار خارجی نداشته باشند ترجیح خواهند داد نقدینگی خود را وارد بازار سرمایه کرده و در نتیجه شاهد روند رشد در شاخص بورس خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: با ورود نقدینگی به بازار سرمایه شاهد رونق صنایع بورسی و کاهش هرینه های مالی شرکت های خواهیم بود که با توجه به این روند می توان به آینده بازار سرمایه بسیار خوش بین بود.

رئیس آمار و اطلاعات شرکت بورس با اشاره به تاثیر رفع تحریم ها بر روند بازار سرمایه اظهار کرد: با رفع تحریم ها و گشایشات اقتصادی در کشور شاهد رونق در کلیه بخش های اقتصادی و به تبع آن در بازار سرمایه خواهیم بود، و در این شرایط اگر قرار باشد تحولی در اقتصاد رخ دهد تاثیر آن به طور مستقیم بر روند بورس نمایان خواهد شد.

شیخی در توضیح جذابیت معاملات در بازار سرمایه تصریح کرد:  بازار سرمایه بازار پویایی است و اخبار در لحظه بر روند آن تاثیر خواهد گذاشت و با توجه به رسیدن قیمت ها به تعادل شاهد حرکت روبه رشد در بازار سرمایه هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازار سرمایه ما می تواند دیدگاه های متفاوتی را از هر گونه صنایع چون خودوریی،پالایشی و... به خود جذب کند و با این تفاسیر می توان گفت آینده بورس بسیار مثبت خواهد بود و سال 95 سال پر رونقی را برای بازار سرمایه رقم خواهد زد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *