صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

اگر می خواهید در شرکت اپل استخدام شوید کلیک کنید

۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۵۹۰۰
دسته بندی‌: فضای مجازی ، عمومی
در این گزارش همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید استخدام شرکت اپل شوید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت اپل هم مانند سایر شرکت های فناوری همیشه نیازمند افرادی می باشد تا برای پیش برد این شرکت و به نائل رسیدن اهدافش تلاش کنند.





شاید بسیاری از شما کاربران نیز خواستار کار کردن در بزرگترین و ثروتمندترین شرکت تاریخ دنیا باشید اما ندانید باید از کجا شروع کنید . بنابراین اگر خواستار کار کردن در شرکت اپل با هر سطح آگاهی و سواد هستید این گزارش را از دست ندهید .


در اولین صفحه ای که اپل برای جذب کارمند در شرکت خودش به صورت بولد گذاشته است این متن زیبا می باشد :‌





"کار کردن در اپل بهترین زندگی برای شما است که می خواهید همواره چشم همه دنیا به سمت شما  باشد "




 متن دعوت نامه شرکت اپل برای همکاری



"افرادی که اینجا هم اکنون برای شرکت اپل مشغول کار هستند فقط هدفشان تولید محصول نیست . آنها همیشه در حال کسب تجربه های نو هستند و چیزهای نابی رو بوجود خواهند آورد . در شرکت اپل انسان های متفاوت با ایده های مختلف دور هم جمع شده اند تا همه چیز را به بهترین نحو تغییر دهند . آنها کمترین اشتباه را خواهند داشت . این افراد مهارت های متفاوتی دارند و همچنین نظرات و پیشنهاد های مختلفی هم همیشه به ما میدهند . آنها با وجود ما مطمئن هستند که میتوانند فکر های جدید و ایده های جذابشان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنند . از ایده های آن ها برای تولید محصولات سرگرم کننده استفاده میشودو حتی در صورت داشتن ایده جذاب در صنعت ساخت و ساز نیز بهره خواهیم برد . آن ها ما را هدایت میکنند تا تلاش هایمان به نتیجه برسد .


به شرکت اپل بپیوندید و به ما کمک کنید تا بتوانیم بهتر از این باشیم"





اپل در 4 زمینه کاری نیازمند استخدام کارمند می باشد :‌


استخدام در شرکت های بزرگ :
 اینجا همان جائی است که ، هر آنچه که فقط در رویاهاست اختراع می شود . در شرکت اپل هر کاری  را خواهیم کرد که خیال و تصورات و رویاها به حقیقت تبدیل شوند . این قسمت شامل امور مالی , مهندسین سخت افزار و تعمیرکارن , نرم افزار کاران , طراح ها و ... است.

برنامه های دانشجویی :
شما هم می توانید جزئی از شرکت اپل باشید . اگر مدرکتان را به عنوان یک مدیر فروش یا تکنیسین و یا متخصص گرفتید ، می توانید برای ما کار کنید .این قسمت شامل کار برای دانشجویان از قبیل دور کاری است.

کار در منزل :
 از خانه خودتان می توانید به سوال های مشتری های ما پاسخ دهید و نمایندگی " خدمات پس از فروش " ما را داشته باشید.این قسمت شامل : مشاوره در خانه برای مشتریان , مسئول ارائه نظارت و ... است.

کار در اپل استور :
شرکت اپل متفاوت تر از آن چیزی میباشد که فکر می  کنید . اینجا می توانید خلاق باشید ، با چند نفر دیگر همکاری کنید و همچنین به تفریح بپردازید . با ما در فروش ، خدمات پس از فروش و یا یکی از نمایندگی های ما رو مدیریت کنید . این قسمت شامل : فروش محصولات , پشتیبانی مشتریان, مدیریت یک تیم و ... است.


/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *