صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

واگذاری همه بخش های ICT به جز امور امنیتی ،به بخش خصوصی

۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۱
کد خبر: ۱۵۵۷۷۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
وزیر ارتباطات با اشاره به کاهش تصدی گری در حوزه ICT گفت: فقط در حوزه زیرساخت‌هایی که اقتصادی نیستند و یا امنیتی هستند حاکمیت نقش دارد و امیدواریم بتوانیم بقیه امور را به بخش خصوصی بسپاریم.
به گزارش واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار  روحانی رئیس جمهوری ایران با مدیران ارشد وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه در فروردین سال 95 گفت: هر آنچه در توان داریم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید به کار می‌بندیم .

وی با بیان اینکه در ابتدای این دولت اولویت، ایجاد زیرساخت‌های  بخش ICT در کشور بود افزود: در ابتدای دولت برنامه پیشرفت این بخش 14/5درصد بود و امروز بیش از برنامه، پیش رفته‌ایم.

واعظی با اشاره به اینکه عملیاتی شدن برنامه‌ها ادامه خواهد داشت افزود: اولویت وزارت ارتباطات ایجاد کسب و کار، تولید محتوا ، افزایش خدمات و اپلیکیشن‌ها است و  این امر از طریق حمایت جدی از بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وزیر ارتباطات بر کاهش تصدی گری در حوزه ICT تاکید کرد و افزود: فقط در حوزه زیرساخت‌هایی که اقتصادی نیستند و یا امنیتی هستند حاکمیت نقش دارد و امیدواریم بتوانیم بقیه امور را به بخش خصوصی بسپاریم.

وی بر ایجاد بستر فعالیت برای شرکت‌های دانش بنیان و فارغ‌التحصیلان تاکید کرد و ادامه داد:  در این 31 ماه تلاش ،  از فعالیت حوزه، حمایت کردم و امیدواریم در آینده نیز بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *