صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

فراخوان رئیس عدلیه به اصحاب رسانه

صفحات داخلی

ارائه خدمات به مسافران از طریق سامانه 5149 راه آهن

۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷:۰۱
کد خبر: ۱۵۲۵۳۹
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
تعداد نظرات: ۱۲ دیدگاه
سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی 5149-021 در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان ارجمند است.
به گزارش ، مسافران و متقاضیان گرامی می توانند پس از تماس با شماره مذکور از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری ،مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت ،صدور المثنی ،حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین المللی و اینترنتی ،معرفی ایستگاه ها بهره مند شوند.

همچنین متقاضیان محترم پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا ،فکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند. 

هموطنان و مسافران عزیزمی توانند با ارسال پیامک به این شماره برای گزارش مشکلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.




نظرات بینندگان
محدثه
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۲/۲۶
خدا بهتون انصاف بده این چه مدل بلیط فروشی که درست کردین مردم و علاف کردین چقدر آدمای دزد از این شرایطی که درست کردین سواستفاده می کنن
نیری
|
|
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۷
سلام هر وقت بلیط خواستیم ظرفیت پر شده.
هیچ کس رسیدگی نمیکنه .
سامان
|
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۲۴
قطار قزوین تهران و برگشت همین خط به قدری شلوغ هست که مسافرینی که سرپا ایستادن از نفرات نشسته بیشتر هستن
واقعا کسی کنترل نمیکنه ؟
اضافه کردن واگن امکان پذیر نیست؟
جاهای دیگر دنیا چیکار میکنن؟
اصلا از کجا باید پیگیری کرد تا این مشکل حل بشه؟
هادی
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۱/۰۷
چرا هیچ گونه نظارتی بر روی راه آهن وجود ندارد از لحاظ مدیریتی در وضعیت بحران قرار داره
یعقوبی
|
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۸
سلام این چه وضع قطارهای ایران هست؟ کسانی که سوار قطار می شوند اکثرا خانواده هستند شما که کد ملی و مشخصات هر مسافر رو دارید چرا خانواده ها رو با هم نمی اندازید؟!
ا
|
|
۰۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۲۲
مزخرف ترین قطاری بود که تا الان سوار شدم دوساعت فیکس تو‌ سالن سرپا موندن خیلیا
ناشناس
|
|
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
سلام مهماندار و رئیس قطار ۱۳۵ خرمشهر به تهران رفتارشون اصلا با زائرین امام حسین که از اربعین اومدن افتضاح بود و هیچ احترامی سرشون نمیشه به یه حساب داخل کشور اسلامی هستیم
خانم اکبری
|
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
سلام
ما ۲۸ مرداد بلیط قطار داشتیم از تهران به کرمان ساعت 21.50 متاسفانه به دلیل نقص فنی قطار شش ساعت تاخیر داشت و ما ساعت 3.30 حرکت کردیم به شماره سریال بلیط 707599717
و رفتار اطلاعات و پذیرش راه آهن تهران با مسافران بی تربیت و فاقد احترام بودند و خیلی بی تربیت بودند و متاسفانه قطار هم به شدت کثیف و ملافه های شسته نشده بود و سرویس های بهداشتی کثیف بود.
مهسا خرمی
|
|
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
۴۰ روز از ثبت شکایتم گذشته هیچ پاسخی دریافت نکردم با ۵۱۴۹ هم تماس گرفتم
درخواست ۰۳۲۵۵۷۵
محبوبه
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
سلام.چرا نظارتی به خرید بلیط ها از طریق دلالان و کاروان ها نیست.ازصبح گوشی به دست دنبال ۳تا بلیط قطار اربعین از مشهد به ..... بلافاصله میزنه تکمیل ظرفیت.امروز ۹ صبح تازه شروع شده ....
پورنرگس
|
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
سلام
رزرو بلیط خیلی مشکل است اصلا سیستم باز نمیشه حتی کافی نت رفتم‌ تاقسمت پرداختی هم رفتیم ولی اصلا واریز نشد
واقعا تهیه بلیط خیلی مشکل است
دنیا
|
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
نظری ندارم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *