صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بهره برداری از قطار تهران نخجوان در سال آینده

۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۱۵۲۳۳۶
دسته بندی‌: اقتصاد ، انرژی
مدیر عامل منطقه آزاد ارس گفت: سیاست ما افزایش صادرات و افزایش ترانزیت از شبکه ریلی و جاده ای به کشورهای حوزه cis است.
به گزارش محسن عرب باغی با بیان اینکه قطار تهران  نخجوان سال آینده به بهره برداری می رسد، اظهار داشت: سیاست ما افزایش صادرات و افزایش ترانزیت از شبکه ریلی و جاده ای به کشورهای حوزه cis است.

وی افزود: به طور قطع با راه اندازی این مسیر ریلی و اتصال شبکه ریلی ایران به آذربایجان، تبادل گردشگر  بین کشورمان و کشورهای حوزه قفقاز و cis  و درآمدهای ارزی افزایش خواهد یافت.   

مدیر عامل منطقه آزاد ارس با بیان اینکه به زودی بخش قابل توجهی از نیاز بازار میوه روسیه از طریق ایران و ارس تامین می شود، گفت: یکی از مهم ترین نیاز های بازار روسیه واردات میوه است که با اختلاف میان ترکیه و این کشور، بازار روسیه با کمبود عرضه مواجه شد که تلاش هستیم بتوانیم با کیفی سازی جای ترکیه را در این بازار بگیریم.

وی افزود: برای افزایش مناسبات تجاری با روسیه  اخیرا میز روسیه تشکیل داده ایم و در این مدت با بازگانان و تجار روسی زیادی مذاکره داشته ایم.

عرب باغی تاکید کرد: برای ورود به بازار روسیه و کشورهای حوزه cis در ابتدا باید کیفیت محصولات را افزایش دهیم و به استانداردهای روز بین المللی برسیم وگرنه نمی توانیم در بازار بین المللی رقابت کنیم.   




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *