صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

گفتگو تلفنی وزیر بهداشت با محمدرضا شجریان+عکس

۰۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۱۰
کد خبر: ۱۵۲۰۲۲
وزیر بهداشت با ارسال پستی در اینستاگرام خود از تماس تلفنی با محمدرضا شجریان خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان روز دوشنبه  در پست خود در اینستاگرام نوشت: امروز در تماسی تلفنی با استاد شجريان ضمن تبريك سال نو، جويای احوالشان شدم. روحيه ایشان بسيار خوب و صدايشان مثل هميشه با صلابت، پر توان و سرحال بود.

از اينكه خبر سلامتی شان را از خودشان می شنيدم خوشحال شدم؛ و لازم ديدم به دليل دوستی دیرینه و ارادت به ايشان و با اطلاع دقيق از وضعيت سلامتی شان و ارتباط با خانواده استاد در طول دو سال گذشته، ياد آور شوم كه ان شاءلله ايشان در دو تا سه ماه آينده به كشور باز می گردند و پزشكان متخصص ايشان اقدامات مورد نياز و باقیمانده را پی خواهند گرفت.

وظيفه خود می دانم به عنوان يك دوست، یک ايرانی و یک علاقمند به آثار ايشان، و نيز به دليل مسئوليتم در دولت، در خصوص هر گونه حمايت برای تسريع در درمان و بهبودی ايشان ازهيچ كوششی مضايقه نكنم.

بحمدلله همانطور كه در پيام نوروزی استاد آواز ایران هم آمده بود، ايشان اميدوار و با نشاط، بهار امسال را نيز با شادابی و طراوت آغاز كرده اند. ما نيز همچون ساير دوستداران صدای ماندگار استاد شجريان، اميدواريم به زودی زود استاد را روی صحنه ببينيم و طنين اين صدای ماندگار دل های بهاری ملت ما را طراوتی دوچندان ببخشد.








ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *