صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

هر چه بیشتر تهدید کنید، آزمایش‌های موشکی ما بیشتر خواهد شد

۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۲۰
کد خبر: ۱۴۷۹۶۸
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها این را بدانند و ما را تهدید نکنند، چرا که هر چه بیشتر تهدید می‌کنند، آزمایش‌های موشکی ما نیز بیشتر خواهد شد.
منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی ، در پاسخ به این سؤال که آیا قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت، منافذی را برای طرح چنین ادعاهایی باز نگذاشته است، اظهار داشت: در این قطعنامه گفته شده است که ما نباید موشک‌های دارای کلاهک هسته‌ای تولید کنیم؛ موشک‌های آزمایش شده ما چنین ویژگی ندارد و ما نیز قبلاً اعلام کرده‌ایم که اساساً به دنبال کلاهک هسته‌ای نیستیم و داشتن این قبیل سلاح‌ها با آموزه‌های دینی ما سازگار نیست.

وی با بیان اینکه ما امنیت و دفاع از کیان خود را با چیزی معامله نمی‌کنیم عنوان کرد: غربی‌ها این را بدانند و ما را تهدید نکنند، چرا که هر چه بیشتر تهدید می‌کنند، آزمایش‌های موشکی ما نیز بیشتر خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه برد موشکی ما برابر با عمق تهدیدات است تاکید کرد: ما را تهدید نکنند تا برنامه موشکی را توسعه ندهیم. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *