صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

واکنش سوریه به تروریست خواندن حزب الله از سوی اتحادیه عرب

۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸:۰۳
کد خبر: ۱۴۷۷۵۶
وزیر اطلاع رسانی سوریه ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه اتحادیه عرب در قرار دادن جنبش حزب الله لبنان در میان گروه های تروریستی، گفت: اتحادیه عرب هیچگاه از کرامت و حقوق اعراب دفاع نکرده است.
به گزارش گروه بین الملل ؛ عمران الزعبی در مصاحبه با شبکه المنار با اشاره به اینکه تصمیم اتحادیه عرب برای تروریستی خواندن حزب الله به مثابه تیر خلاص این اتحادیه بر پیکر خویش است گفت: اتحادیه عرب هیچگاه از کرامت و حقوق اعراب و درصدر آنها آرمان و حقوق ملت فلسطین دفاع نکرده است.

وی در ادامه اتحادیه عرب را مطیع سیاست های سعودی دانست و اظهار کرد: هیچ مبارز عرب یا مسلمان واقعی از این تصمیم اتحادیه عرب که به پیروی از سیاست های عربستان در منطقه اتخاذ شد، تعجب نکرد.

الزعبی افزود: اگر حزب الله و نیروهای بسیج مردمی در عراق از نظر شورای همکاری خلیج فارس ترورریست هستند پس این بدان معناست که در منطق سعودی گروه های های تروریستی داعش و جبهه النصره، جنبش های متکی به صلح، سازندگی، مقاومت و جنبش هایی متمدنانه به شمار می ورند.

الزعبی افزود: این اقدام اتحادیه عرب که به پیروی از تصمیم شورای همکاری خلیج فارس و محکومیت سوریه صورت گرفت، خدمت به طرح صهیونیستی در منطقه و نوعی انحطاط اخلاقی است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *