صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نقش مبارزاتی آیت‌الله طبسی پشتوانه‌ای بزرگ برای نهضت اسلامی است

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۴۴۰۹۷
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نقش مبارزاتی آیت‌الله واعظ‌طبسی به‌عنوان پشتوانه‌ای بزرگ برای نهضت اسلامی و رکن مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شرق کشور بی‌بدیل است و همواره جاودانه است.
به گزارش گروه سیاسی ،وجه‌الله خدمتگزار در پیامی با تسلیت این ضایعه تاسف‌بار به پیشگاه امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، بیت شریف، علمای اعلام و طلاب حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان‌های خراسان برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

 وی در این پیام آورده است: خبر درگذشت مجاهد نستوه و عالم ربانی مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی بزرگ خادم حرم رضوی موجب تاثر و تالم همگان شد.

مرحوم آیت‌الله واعظ‌طبسی یکی از مفاخر کشور و نظام اسلامی به‌شمار می‌رفتند که نقش و حضور موثرشان در قبل و پس از پیروزی انقلاب و همراهی‌شان با امام (ره) و رهبری معظم، مثال‌زدنی است.

مدیریت برجسته آن مرحوم در حوزه علمیه خراسان بزرگ و نمایندگی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان نماد مدیریت اسلامی و حضورشان در تمام صحنه‌ها علی‌رغم مشکلات جسمانی که داشتند؛ نشان از تعلق عمیق ایشان به نظام و رهبری بود.

نقش مبارزاتی ایشان به‌عنوان پشتوانه‌ای‌ بزرگ برای نهضت اسلامی و رکن مهم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شرق کشور بی‌بدیل است و همواره جاودانه خواهد بود.

درایت آن بزرگوار در تولیت آستان قدس رضوی و ایجاد تحول عظیم در بارگاه منور رضوی، نمادی از مدیریت موفق و تحسین برانگیز را در یک دوره سی و هفت ساله به منصه ظهور رساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *