صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

وزارت کشور قانون توسعه سواحل را هرچه سریع‌تر به استان‌ها ابلاغ کند

۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸:۱۸
کد خبر: ۱۴۲۵۹
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت کشور باید قانون توسعه عمران سواحل را هرچه سریع تر به استان ها ابلاغ کند، افزود: غرق شدن هموطنانمان در سواحل دریا به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد.

: عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه وزارت کشورباید  قانون توسعه عمران سواحل را هرچه سریعتر به استانها ابلاغ کند، افزود: غرق شدن هموطنانمان در سواحل دریا به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد.

منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان درباره سوال خود در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از وزیر کشور، اظهارکرد: سئوال من از آقای رحمانی فضلی این است که چرا وزارت کشور قانون توسعه عمرانی سواحل را ابلاغ نمی کند.

وی تصریح کرد: وزارت کشور با ابلاغ این قانون می تواند سرو سامانی به سازه کارهای عمرانی در سواحل شمال و جنوب کشور بدهد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ابلاغ نشدن این قانون به استان های شمال و جنوب کشور موجب شده است که برخی از پروژه های عمرانی دریایی در معرض توقف قرار گیرند.

عضو کمیسیون عمران مجلس  با بیان اینکه نیروی انتظامی، هلال احمر و شهرداری ها، متاسفانه در آماده سازی طرح های ساحلی هماهنگی لازم را ندارد، یاد آورشد: ناهماهنگی موجود در سواحل جنوب و شمال کشور نشانه ابلاغ نشدن قانون توسعه عمرانی سواحل در استان های کشور است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *