صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

ارجاع 41 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی، درمانی

۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۹۲۲
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در مهر ماه امسال 41 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد به 36 پرونده رسیدگی شده و مابقی در دست بررسی است.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: در مهر ماه امسال 41 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی به شعب تعزیرات حکومتی ارجاع شده که از این تعداد به 36 پرونده رسیدگی شده و مابقی در دست بررسی است.
ایرج عزیزی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان با بیان این مطلب افزود: از در نظر گرفتن 270 میلیون ریال جزای نقدی برای این پرونده‌ها درنظر گرفته شده و درج در پرونده پزشکی، جبران خسارات وارده و ... از دیگر جرایمی است که برای افراد متخلف در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به ارجاع 41 پرونده بهداشتی، دارویی و درمانی به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در مهرماه سال جاری، گفت: با اخذ هرگونه وجه اضافه در تعرفه‌های پزشکی برخورد خواهد شد.
عزیزی با بیان اینکه رعایت نکردن ضوابط بهداشتی از دیگر تخلفات بخش بهداشتی و درمانی است تصریح کرد: این تخلفات مقدمه‌ای برای ایجاد بیماری‌ها در خانواده‌هاست و از همین رو در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *