صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

دانشجوی 80 ساله از پایان نامه خود دفاع کرد

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۶۵۴
یک دانشجوی 80 ساله کارشناسی ارشد مترجمی زبان فرانسه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از پایان نامه خود با عنوان ' تجزیه و ترجمه خطا – اولین رمان ژان دانیل' دفاع کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، فیروز اقدمی فر در جلسه دفاع از پایان نامه خود در رابطه با انگیزه ادامه تحصیلش گفت: انگیزه اصلی من از ادامه تحصیل در این سن، یادگیری ترجمه ها و تکنیک های فنی کشورهای پیشرفته است.

وی ادامه داد: من به جای گذران دوران بازنشستگی در پارک ها تصمیم گرفتم که از زمان موجود بهره کافی ببرم و به این تصمیم خود جامه عمل پوشاندم و اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد واحد علوم و تحقیقات هستم.

اقدمی فر ادامه تحصیل در مقطع دکتری را هدف آتی خود عنوان کرد و درباره عنوان پایان نامه خود ' تجزیه و ترجمه خطا –اولین رمان ژان دانیل' توضیح داد: این رمان شرح زندگی جوان تهیدستی است که به رغم استعدادهای فراوان نزد صاحبکاری نابکار به فعالیت گماشته می شود ولی او امید خود را از دست نداده و به طرفداری از کسانی برمی خیزد که مورد اهانت دشمن قرار گرفته اند.

اقدمی فر بیان داشت: در این رمان به پرسش هایی که در جهان سیاست غالبا مدعی و دربرگیرنده همه مشکلات و راه حل آنهاست ولی مورد اعتنا قرار نمی گیرد پرداخته شده است.
این دانشجوی 80 ساله به هموطنان به ویژه جوانان یادآور شد که درصورت اراده و تصمیم، هیچگاه برای تحصیل دیر نیست و نباید از این امر هم غفلت کرد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *