صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آزادی 25نفر از زندانیان جرائم غیر عمد دردهه فجر

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۳۰۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
محمد یاری گفت: 25 نفر از زندانيان جرائم غير عمد و واجد شرايط در دهه فجر با كمك و مساعدت ستاد ديه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ،  حسن محمدیاری به ارائه گزارشي از عملكرد ستاد ديه استان همدان در دهه فجر پرداخت و گفت :  ميزان  بدهي  25زندانی آزاد شده بیش از 10 میلیارد ریال بوده است .
مدیرکل زندان های همدان در ادامه افزود : از تعداد كل مددجويان آزاد شده 1نفر زن و24نفر مرد است که 6نفر از آنان محکوم به پرداخت دیه و19نفر دیگر محکومین مالی  و مهریه بوده اند که با مساعدت ستاد دیه آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند .
محمد یاری ادامه داد :طی ارتباط با شرکت های بیمه و پیگیریهای به عمل آمده مبلغ  000/000/500/1ریال از طریق شرکت های بیمه پرداخت شده است .

مدیر کل زندان‌های همدان خاطر نشان کرد : با ارسال پرونده‌های دیه واجد شرایط به صندوق تامین خسارت های بدنی و اخذ مبلغ یک میلیارد ریال ، 3 نفر از مددجویان از این طریق آزاد شده اند .

وی یاد آورشد: طی دعوت از شکات پرونده ها مبلغ 513 میلیارد ریال در شورای حل اختلاف شعبه 116 ویژه ستاد دیه ، اخذ گذشت رضایتمندانه شده است  و 5 نفر هم با وساطت و راهنمایی ستاد دیه به صورت مشاوره ای از زندان آزاد شدند.

محمدیاری افزود: 13نفر از مددجویان با پرداخت مبلغ 955 میلیون ریال به صورت کمک ستاد دیه آزاد شده اند.

وی ادامه داد: برای  آزادی 4 نفر از زندانیان نیز مبلغ یک میلیارد ریال وام بانکی پرداخت شده است و در این میان خود مددجویان نیز دخیل بوده و مبلغ 99 میلیون ریال همیاری داشته اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *