صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

انقلاب از درون مردم جوشید/کسی نمی‌تواند انقلاب را به خود نسبت دهد

۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۳۸۰۰
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب از درون مردم جوشید، گفت: کسی نمی‌تواند انقلاب را به خود نسبت دهد.
به گزارش گروه سیاسی ، علی آقامحمدی در جشن پیروزی انقلاب در امامزاده عبدالله ‌(ع) اظهار کرد: مردم همدان در روز 21 بهمن با حرکت شجاعانه جلوی حرکت تانک‌ها را به سمت تهران گرفتند و نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه مردم استان همدان از سال 42 تا پیروزی انقلاب و بعد از آن تاکنون کارهای بزرگی انجام دادند، افزود: در حرکت اجتماعی تبلیغات ضروری است اما این کارهای بزرگ را بازگو و تبلیغ نکردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرزندان باید بدانند پدران چه کرده‌اند تا قدر و اندازه خود را بدانند، افزود: واجب است که واقعه 30 مهر و حرکت بی‌نظیر مردم استان همدان در متوقف کردن ارتش برای کودتا علیه انقلاب گفته شود.

آقامحمدی خاطر نشان کرد: پیکر آیت‌الله آخوند به امامزاده عبدالله (ع) که رسید همه مردم مرگ بر شاه گفتند و این زمانی رخ داد که هنوز در کشور تظاهرات انقلابی انجام نشده بود.

وی بزرگداشت انقلاب و توجه به خاطرات انقلاب را نیازمند بحث، بررسی و انتشار دانست و گفت: با بیان این مطالب بزرگی و عظمت اتفاق و آدم‌ها بیان می‌شود.

آقامحمدی با بیان اینکه انقلاب می‌خواهد به همه انسان‌ها یاد دهد که بزرگی را چگونه به دست آورند و  عزت مؤمن نباید بشکند، یادآور شد: انقلاب از درون مردم جوشید و کسی نمی‌تواند انقلاب را به خود نسبت دهد و امام(ره) جایگاه مردم را به آنان نشان داد و با مردم حرکت کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *