صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

هدف از ارتقای سازمانی فراهم کردن بستر برای خدمت‌رسانی بهتر است

۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۲۵۸
دسته بندی‌: مجله حقوقی ، عمومی
هاشمیان گفت: باید تلاش کنیم با کمک همه کارکنان قضایی و اداری با تثبیت جایگاه استان در بالاترین جایگاه جدول رتبه‎بندی قوه قضاییه، بستر را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم آماده کنیم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در دیدار با کارکنان بخش فناوری اطلاعات دادگستری ضمن قدردانی از تلاش های آنان گفت : تلاش کارکنان این بخش یکی از  عناصر تاثیرگذار در ارتقای جایگاه استان گلستان در بخش ( cms ) کشور است.

وی افزود: باید تلاش کنیم با کمک همه  کارکنان قضایی و اداری با تثبیت جایگاه استان در بالاترین جایگاه جدول رتبه بندی قوه قضاییه، بستر را برای خدمت هر چه بیشتر به مردم آماده کنیم .

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر ،  وحدت و یکپارچگی مردم در سایه ی رهبری امام خمینی (ره) را رمز پیروزی این انقلاب عنوان کرد و گفت: امروز هم اگر یکپارچگی و وحدت را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهیم در همه ی امور موفق خواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود  با تاکید بر توجه به خودسازی و گسترش اخلاق افزود: اگر می خواهیم جامعه ای پاک و عاری از هر گونه آسیب و آلودگی داشته باشیم باید هر کس بیش از دیگران خودش به اخلاقیات و دین پایبند باشد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *