صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

حکم اعدام راننده سرویس متجاوز در دیوان عالی کشور تایید شد

۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۲۵۲۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: حکم راننده سرویس متجاوز در دیوان عالی کشور تایید و حکم به اجرای احکام ارسال شد.


: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران گفت: حکم راننده سرویس متجاوز در دیوان عالی کشور تایید و حکم به اجرای احکام ارسال شد.

به گزارش محسن افتخاری دراین باره اظهار کرد: راننده سرویس مدرسه که اقدام به تجاوز به کودکان کرده بود چندی پیش به حبس، شلاق و اعدام محکوم شد.

وی گفت: این حکم پس از اعتراض متهم به دیوان عالی کشور رفت و سرانجام احکام صادره از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد و به زودی شاهد اجرای حکم خواهیم بود.

گفتنی است ، سال گذشته بود که مرد جوانی به اتهام ربودن و آزار و اذیت دختران 7 تا 13 ساله در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

وی که 4 نفر از قربانیان خود را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به عنوان راننده سرویس مدرسه سر راه دختران دبستانی قرار می‌گرفت و با این عنوان که سرویس مدرسه خراب شده و او به جای راننده به دنبال آنها آمده است، دختربچه‌ها را سوار خودرو خود می‌کرد و پس از اجرای نقشه شوم خود و سرقت طلاهایی که بچه‌ها به همراه خود داشتند، آنها را رها می کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *