صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

واکنش حسین کلانی به درگذشت همایون بهزادی

۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۵۱۲۷
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: «موفقیت هایم در زندگی ورزشی را مدیون همایون بهزادی هستم.»
به گزارش گروه فضای مجازی ، حسین کلانی درباره درگذشت همایون بهزادی اظهار داشت: «همایون سردار تیم شاهین بود، او بهترین بازیکن این تیم به حساب می آمد و یادم هست زمانی که قرار شد من به این تیم بروم، با روی گشاده مرا پذیرفت و واقعا مدیون زحماتش هستم. او زحمات زیادی برای من کشید و انگیزه هایی که او و جعفر کاشانی به من دادند، باعث شد هر چه می خواهم در زندگی ورزشی خود را به دست آورم. همایون در موفقیت هایم نقش زیادی داشت و به نظرم دیگر نظیر همایون نخواهد آمد.»


وی ادامه داد: «او در مسائل اخلاقی همیشه سرآمد بود. در دوران جنگ ایران و عراق هیچ هدفی به جز خدمت به مردم نداشت و همیشه به همه کمک می کرد. بدون اینکه توقعی داشته باشد، نامهربانی را نمی توانست قبول کند. بهزادی از ورزشکاران تحصیل کرده ایران بود و از نظر دانش فوتبالی نیز جز نخبه ها به حساب می آمد.»

کلانی در پایان افزود: «همایون در فوتبال ایران به حقش نرسید. او واقعا در نوع خود بی همتا بود ولی هرگز به آن چیزی استحقاقش را رساند، نرسید. انشاءالله خداوند او را بیامرزد.»

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *