صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی + تصاویر

۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۴۲۰۰
مفتی کل اهل سنت عراق روز گذشته با حضور در جمع رزمندگان اهل سنت عضو تشکیلات بسیج مردمی (حشدالشعبی) با آنها دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، مفتی کل اهل سنت عراق روز گذشته با حضور در جمع رزمندگان اهل سنت عضو تشکیلات بسیج مردمی (حشدالشعبی) با آنها دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدار در جریان جزییات عملیاتها و آموزشهای رزمندگان حشدالشعبی قرار گرفته و برای موفقیت آنها در نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش آرزوی موفقیت کرد.



حضور مفتی اهل سنت عراق در جمع رزمندگان حشدالشعبی نشانه وحدت نظر و عمل گروهها و طوایف مخلف عراق برای مبارزه با تروریسم و تامین امنیت این کشور است. یگان بسیج مردمی عراق دو سال پیش و در پی حمله داعش و عناصر بعثی به مناطق مختلف عراق و در پی فروپاشی ارتش و نیروهای امنیتی عراق و با هدف بیرون راندن تروریستها از خاک این کشور زیر نظر نخست وزیری عراق تشکیل شده است. پارلمان عراق نیز با تهیه طرحی بر قانونی بودن این یگان تاکید کرده است.







/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *