صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

حضور رهبر انقلاب در منزل شهید آشوری نقطه عطف مسیحیت در ایران بود

۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۷۴۹
دسته بندی‌: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان - رئیس کلیسای شرق آشور ارومیه گفت: حضور مقام معظم رهبری در منزل شهید آشوری "روبرت لازار" در تهران نقطه عطف مسیحیت در ایران محسوب می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی ، داریانوش عزیزیان امروز در مراسم جشن هفته وحدت که به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع درستی و گردشگری ارومیه برگزار شده بود با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری است که تمام ادیان و مذهب با نهایت امنیت و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند اظهار داشت: حضرت محمد(ص) و حضرت عیسی(ع) که از پیامبران اولوالعظم هستند در مشرق زمین متولد شدند، به همین دلیل نیز مشرق، زمین خدا بوده و برکات بسیاری بر آن نازل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه نقطه عطف‌هایی که در این سرزمین وجود دارد به دلیل زیاده‌خواهی‌های برخی افراد سودجو به نقطه ضعف تبدیل شده و در حالی که خداوند خواستار جاری و ساری شدن صلح بوده حال آن که در بسیاری از مناطق صلح و هم‌زیستی مسالمت آمیز تبدیل به جنگ شده است.

عزیزیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تبیین کننده صلح و دوستی است تصریح کرد: امیدوار هستیم که با رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود که زندگی مسالمت‌آمیز و دوستانه در کنار یکدیگر است برسیم.

وی گفت: حضور و سخنان مقام معظم رهبری در منزل شهید آشوری "روبرت لازار" در تهران نقطه عطف مسیحیت در ایران بوده وگامی بزرگ برای نزدیکی اقوام و ادیان به شمار می رود.

عزیزیان بیان کرد: وی با خوردن و آشامیدن در منزل این شهید گرامی به همگان نشان دادند که انسان‌ها هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و تنها برتری آنان در تقوا و ایمانشان بوده که این حضور نقطه‌ای زرین و طلایی برای مسیحیان است.

رئیس کلیسای شرق آشور ارومیه ضمن تبریک هفته وحدت افزود: لازم است که ادیان الهی و توحیدی در کنار یکدیگر زندگی خوبی داشته و با مهر و عطوفت با یکدیگر رفتار کنند.

وی تصریح کرد: هر یک از ادیان و مذاهب به اندازه ظرفیت خود در حال حرکت به سوی خداوند متعال هستند و آنچه می‌تواند این اقوام را زیر یک چتر واحد نگاه دارد محبت است که اگر در بین افراد ایجاد شود هیچ فردی خود را از دیگران برتر نمی‌داند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *