صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بی بی سی افرادی را برای سرقت آثار تاریخی فریب داده است/ اعتصاب غذایی گزارش نشده است

۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱:۰۰
کد خبر: ۹۴۵۳
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان:حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: بی بی سی تلاش هایی برای جاسوسی و دست یابی به اسناد طبقه بندی شده داشته است و دراین خصوص افرادی را برای سرقت اسناد مورد نیازش فریب داده است.

:حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت:بی بی سی تلاش هایی برای جاسوسی و دست یابی به اسناد طبقه بندی شده داشته است و دراین خصوص افرادی را برای سرقت اسناد مورد نیازش فریب داده است.

به گزارش حجت الاسلام محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری  مبنی بر اینکه در حال حاضر 400 نفر از ایرانیان در زندان های ترکمنستان زندانی هستند و چند نفر از آنها براثر آلودگی محیط این زندان ها فوت کرده اند، اینگونه بیان داشت: من آماری از تعداد زندانیان ایرانی در زندان های ترکمنستان ندارم؛ چرا که متولی پیگیری این امور وزارت امور خارجه است. ضمن اینکه بخش روابط بین الملل قوه قضاییه نیز در صورت تقاضای خانواده های زندانیان و یا وزارت امور خارجه پیگیری های لازم را در خصوص کمک به این افراد بعمل خواهد آورد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر درباره پرونده غنچه قوامی و اعتصاب غذای وی اظهارکرد: تا جایی که اطلاع دارم هیچ اعتصاب غذایی تا این لحظه اعلام نشده است. این پرونده در حال رسیدگی است؛ ضمن اینکه نمی توانم درباره جزییات این پرونده اطلاعات بیشتری بدهم.

محسنی اژه ای در پاسخ به پرسش یکی دیگر از خبرنگاران مبنی براینکه وزارت اطلاعات تعدادی از افراد را به دلیل خروج اسناد تاریخی شناسایی کرده است، تصریح کرد: این خبر صحت دارد. تا کنون دو نفر بازداشت شده اند و بقیه افراد نیز تحت تعقیب قضایی قرار دارند. همچنین بی بی سی تلاش هایی برای جاسوسی و دست یابی به اسناد طبقه بندی شده داشته است و دراین خصوص افرادی را برای سرقت اسناد مورد نیازش فریب داده است.

وی به این نکته اشاره کرد که اقدامات جمهوری اسلامی ایران در این مورد دراین مرحله پایان نیافته است و به طور یقین از طریق مراجع بین المللی اقدامات لازم در خصوص دستگیری افراد بعمل خواهد آمد .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *