صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

آخرین وضعیت طرح‌ها ولوایح قضایی مورد بررسی در مجلس

۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰:۳۴
کد خبر: ۹۲۱۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، عمومی
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم مراحل نهایی اصلاحات قانون جدید آیین دادرسی کیفری، وضعیت لایحه جامع وکالت و طرح کاداستر در مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نهم به تشریح مراحل نهایی اصلاحات قانون جدید آیین دادرسی کیفری، لایحه جامع وکالت و طرح کاداستر در مجلس شورای اسلامی پرداخت.

میرهادی قره سیدرومیانی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان در خصوص آخرین وضعیت قانون جدید آیین دادرسی کیفری اظهار کرد: رئیس قوه قضاییه در مورد این قانون نظراتی داشتند بنابراین بررسی این قانون مجدد در دستورکار کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه موعد اجرای قانون جدید آیین دادرسی کیفری (1/4/93) نزدیک است بنابراین اصلاحات مورد نظر به زودی در این کمیسیون اعمال شده و نظر رئیس قوه قضاییه در آن لحاظ خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درمورد لایحه جامع وکالت اذعان کرد: هم‌اکنون لایحه جامع وکالت به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی رسیده است ولی از تصمیم کنونی آن‌ها درباره این لایحه اطلاعی ندارم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نهم، با اشاره به ایرادات گرفته شده از سوی شورای نگهبان بر طرح کاداستر، تصریح کرد: شورای نگهبان بر شش مورد این طرح ایراد گرفته بود که یکی از آن‌ها مربوط به اصل هفتاد و پنج بود که در صحن علنی مطرح شده و ایرادات برطرف شد و مجدد این طرح به شورای نگهبان ارسال شده و تاکنون نیز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *