صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

بررسی مشکلات نمایندگان شکات ۲ پرونده کثیرالشاکی در جریان ملاقات مردمی اخیر دادگستری استان تهران

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۸۰۳۷۱۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل و سایر مسئولان قضایی استان تهران در جریان آخرین ملاقات مردمی این هفته خود، با ۱۲۰ نفر از مراجعان ملاقات کردند و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آنان، دستورات لازم را جهت رسیدگی صادر کردند.

-طبق اعلام رسانه و ارتباطات دادگستری استان تهران، در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، آخرین جلسه دیدار مردمی علی القاصی، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در سال جاری و در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این دیدار که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۲۰ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواست‌های مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، تسریع در رسیدگی به پرونده‌های جریانی در مجتمع‌های قضایی و نواحی دادسراها، تسریع در اجرای احکام صادره و بکارگیری دقت مضاعف در رسیدگی به پرونده ها، اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولین قضایی دادگستری استان تهران بود.


مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری، جعفر داراب‌خانی معاون قضایی و رییس حوزه ریاست دادگستری تهران، حاجی‌پور معاون قضایی و معاون نظارت و پیگیری، نعمت‌الله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل و دبیر کمیسیون عفو تخفیف و تبدیل مجازات، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و محسن مدیر روستا معاون دادستان تهران با مراجعان ملاقات و ضمن بررسی درخواست‌ها دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آن‌ها و در چارچوب قانون صادر کردند.

شایان ذکر است؛ واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواست‌های مراجعان می‌پردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعانی که دارای پرونده‌های قضایی در حال رسیدگی در سطح استان تهران می‌باشند، به‌صورت ارسال پیامک نشست‌های دیدار مردمی را به‌صورت مستمر و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار می‌کند.

بررسی مشکلات نمایندگان شکات ۲ پرونده کثیرالشاکی

نمایندگان شکات دو پرونده کثیرالشاکی موسوم به «ماموت دیزل» و «سایپادیزل» با جعفر داراب‌خانی، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران دیدار و مشکلات حقوقی و قضایی خود در فرایند رسیدگی به این دو پرونده را مطرح کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن استماع مسائل و مشکلات حقوقی نمایندگان این دو پرونده کثیرالشاکی، دستورات لازم را در جهت تسهیل فرآیند‌های رسیدگی قضایی به این دو پرونده صادر کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *