صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

دستگیری راننده خفت گیر در شمال پایتخت

۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶:۰۱
کد خبر: ۷۹۸۷۵۵
سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری راننده خفت گیر محله لواسانات ساعاتی پس از سرقت خبر داد.
- سرهنگ محمدباقر قدم زاده سرکلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری ۱۶۶ لواسانات مبنی بر خفت گیری توسط راننده خودرویی که به بهانه مسافر کشی اقدام به خفت گیری و سرقت اشیای قیمتی وی کرده مراتب در دستور کار عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت موضوع، عملیات کلانتری بلافاصله دست به کار شده و سرانجام پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه سارق، شناسایی شد افزود: با انجام هماهنگی‌های قضائی و پس از یک تعقیب و مراقبت چندساعته متهم در یک اقدام ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری انتقال یافت.
 
بیشتر بخوانید:

سرهنگ قدم زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت اشیای قیمتی شهروندان در پوشش راننده تاکسی با همدستی فرد دیگری معترف و به ۵ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری همدست وی ادامه دارد خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند این امنیت را به مخاطره بیاندازند برخورد جدی و قاطع صورت خواهد گرفت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *