صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

۲۵ نفر از مخلان امنیت عمومی در بخش خواجه استان آذربایجان شرقی دستگیر شدند

۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۷۹۷۹۲۷
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی بخش خواجه گفت: ۲۵ نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه‌های ویلایی یکی از روستا‌های بخش خواجه استان آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند بوسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

- سلمان لطفی با اشاره به دستگیری تعدادی از مخلان امنیت عمومی و ارازل و اوباش در بخش خواجه استان آذربایجان شرقی، بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با دادستان مرکز استان و دستورات قضایی لازم ۲۵ نفر از اراذیل و اوباش که در یکی از خانه‌های ویلایی یکی از روستا‌های بخش خواجه تجمع کرده بودند بوسیله یگان ویژه و پلیس اطلاعات استان دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با تجمع در محل مذکور اقدام به اقدامات هنجارشکنانه کرده بودند.

رئیس حوزه قضایی بخش خواجه اضافه کرد: از افراد بازداشت شده چندین قبضه سلاح سردشامل چاقو و قمه و افشانه و دستبند یکبار مصرف کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اکثر افراد دستگیر شده داری سوابق کیفری هستند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات ادامه داشته و متهمان با صدور قرار مقتضی به زندان تبریز اعزام شدند.

لطفی تأکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی بوده و کسانی که به هر طریقی نظم و امنیت مردم را برهم بزنند با شدت و قاطعیت برخورد خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *