صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری مازندران: راهپیمایی ۲۲ بهمن مرور ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است

۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۷۹۵۸۳۴
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای برای مرور ارزش ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و همین مساله زمینه را برای مطالبه گری مردم از مسئولان امر فراهم می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری در حاشیه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: تظاهرات و راهپیمائی مردم در ۲۲بهمن نماد حضور مردم در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن و نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه و سرمایه کشور است.

وی با اشاره به اینکه تظاهرات و شرکت مردم در راهپیمایی ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است تصریح کرد: این حضور از یکسو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای برای مرور ارزش ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است اظهار کرد: همین مساله زمینه را برای مطالبه گری مردم از مسئولان امر فراهم می‌کند. این راهپیمایی بیانگر انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و حفاظت از استقلال کشور، امنیت و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.
 
گفتنی است معاونین رئیس کل دادگستری مازندران و جمعی ازقضات و کارکنان دادگستری استان در این راهپیمایی  حضور داشتند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *