صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید امیر سرتیپ آشتیانی از شرکت صنایع الکترواپتیک وزارت دفاع

۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶:۰۱
کد خبر: ۷۸۹۶۷۳
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در راس هیئتی با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان از قسمت‌های مختلف این صنعت بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های این صنایع آشنا شد.
- بنا به اعلام معاونت فرهنگی و روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در راس هیئتی با حضور در شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران اصفهان از قسمت‌های مختلف این صنعت بازدید کرد و از نزدیک با دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های این صنایع آشنا شد.
 
امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در حاشیه این بازدید در جمع مدیران شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اظهار کرد: حضور در این شرکت افتخار، توفیق و سعادت بزرگی برای بنده است.

وی تصریح کرد: آنچه همیشه برای ما راهگشا بوده، این است که اعتقاد داشته باشیم بدون اذن خداوند هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و هرچقدر اعتقادمان به خدا و اهل بیت (ع) محکم باشد، در انجام فعالیت‌ها و اقدامات موفق خواهیم بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با ابراز خرسندی از اقدامات، فعالیت‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران افزود: با توجه به نوع کار و فعالیت، سعی و تلاش مجاهدانه متخصصان شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که بی شک آینده متعلق به شما خواهد بود و مسیر بسیار روشنی در پیش روی خواهید داشت.

گفتنی است در ابتدای این بازدید مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران در خصوص فعالیت‌های این شرکت و آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های آن گزارشی ارائه کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *