صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

اولین گام برای رفع تصرف از اراضی ملی تثبیت مالکیت اراضی است

۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳:۵۵
کد خبر: ۷۸۶۱۶۵
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان گفت: برای جلوگیری از تصرفات اراضی ملی اولویت همه دستگاه‌های متولی تثبیت مالکیت اراضی است.

- حجت الاسلام‎والمسلمین علی مصطفوی‎نیا، اظهار کرد: تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی نباید عادی جلوه داده شود و برای رفع تصرفات در هر مرحله ورود نماییم به سود آینده استان است؛ هیچ کدام از دستگاه‌های متولی حفظ اراضی ملی نباید نظام و نهادهای نظام را ضعیف جلوه دهند و باید با تمام قوا نسبت به رفع تصرفات اقدام کنند.

رئیس شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان از دادستان مرکز استان خواست تا با ایجاد یک شعبه اختصاصی به پرونده‌های تصرفات رسیدگی سریع صورت پذیرد و برای متصرفان پرونده قضایی تشکیل شود.

وی افزود: در رفع تصرفات الویت با زمین‌های خالی از سکنه باشد و در بخش‌هایی که تبدیل به مسکونی شده و از خدمات دولتی استفاده می‌کنند نسبت به ساماندهی اقدامات لازم صورت پذیرد.

مصطفوی‌نیا گفت: فعالیت دستگاه‌های نظارتی با تعامل همراه باشد و به گونه ای نباشد که فعالیت‌های یکدیگر را خنثی کنیم؛ باید جلوی تصرفات در همان ابتدا گرفته شود وروند تصرفات کند و نهایتا متوقف شود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *