صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

پرونده ۱۱۶ میلیارد ریالی با تلاش شورای حل اختلاف کیش منتهی به صلح و سازش شد

۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰:۰۲
کد خبر: ۷۸۲۴۸۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ایجاد صلح و سازش در پرونده ۱۱۶ میلیارد ریالی با تلاش شورای حل اختلاف کیش خبر داد.
- مظفر حمزه‌ئی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان از ایجاد صلح و سازش در پرونده ۱۱۶ میلیارد ریالی با تلاش شورای حل اختلاف کیش خبر داد و بیان کرد: با تلاش و پیگیری بی وقفه اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف جزیره کیش، این شورا موفق به ایجاد صلح و سازش در پرونده‌ای ۱۱۶میلیارد ریالی شد.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شعبه سوم شورای حل اختلاف جزیره کیش بر اساس وظیفه ذاتی خود در راستای ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های ارجاعی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و طرفین پرونده نیز با توجه به تشکیل جلسات متعدد نسبت به گذشت و اعلام رضایت مبادرت کردند.

وی گفت: تحقق این اقدام در کنار دیگر پرونده‌های مصالحه از مهم‌ترین دستاورد‌های این نهاد بوده که حاصل تلاش بی‌دریغ اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان است.

حمزه‌ئی در پایان ضمن قدردانی از اهتمام اعضاء و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان به‌منظور گسترش فرهنگ صلح و سازش خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز جایگاه شورا‌های حل اختلاف در جامعه و در بین مردم به‌خوبی تبیین شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال پرونده‌های بیشتری را به سازش برسانیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *