صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

مشکلات سه واحد تولیدی سیمان دهلران، کشتارگاه صنعتی ایلام و کارخانه شیر زاگرس بررسی شد

۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵:۴۴
کد خبر: ۷۸۱۶۲۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام بر رفع مشکلات سه واحد تولیدی سیمان دهلران، کشتارگاه صنعتی ایلام و کارخانه شیر زاگرس تاکید کرد.

- جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید به ریاست علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام و با حضور دادستان مرکز استان ایلام و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری ایلام برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با بیان این که حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان جزء اولویت‌های اصلی قوه قضاییه است، گفت: این جلسات در راستای حمایت از تولید و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی برگزار می‌شود و ضرورت دارد که دستگاه‌های ذیربط، مصوبات این جلسات را با سرعت و دقت پیگیری و عملیاتی کنند.

وی جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید را جلساتی حمایتی و تسهیل کننده برای کارآفرینان و واحد‌های تولیدی استان ایلام در راستای رفع مشکلات و موانع و توسعه فعالیت‌های اقتصادی مشروع و قانونی توصیف کرد.

دهقانی تأکید کرد: باید تلاش شود تا موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی غیرفعال و نیمه فعال استان کاملا مرتفع شوند و این واحد‌ها در اسرع وقت به چرخه تولید بازگردند.

وی همچنین بر لزوم ارتباط مستمر و تنگاتنگ ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ایلام به منظور استفاده از ظرفیت کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه برای تحقق رونق تولید در استان تاکید کرد.

وی، بر حمایت کلیه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از فعالان اقتصادی و واحد‌های تولیدی تاکید کرد و اظهار داشت: تصمیمات اتخاذ شده و مصوبات ستاد، باید کارشناسی شده و کاربردی بوده و ضمن رفع مشکلات موجود واحد‌های تولیدی از بروز این مشکلات در آینده برای واحد‌های مشابه جلوگیری کنند.

همچنین بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید استان ایلام، بر حمایت از تولید و رفع موانع آن تاکید کرد و گفت: اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی باید جزء اولویت دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد و بایستی بیش از پیش برای رفع موانع تولید تلاش شود.

در این جلسه مدیران سه واحد تولیدی سیمان دهلران، کشتارگاه صنعتی ایلام و کارخانه شیر زاگرس به بیان موانع و مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی خود پرداختند و خواستار تسهیل در رفع موانع تولید و بازگشت و راه اندازی واحد‌های تولیدی خود به چرخه تولید شدند که پس از بحث و بررسی مشکلات مطرح شده، تصمیمات لازم در خصوص رفع موانع ذکر شده به منظور بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید مصوب شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *