صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

رئال مادرید همچنان یکی از گزینه‌های اصلی هالند

۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵:۰۱
کد خبر: ۷۷۵۹۰۳
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
آس گزارش داده است که در حال حاضر همچنان رئال یکی از گزینه‌های جدی برای هالند است.

- رئال مادرید خرید امباپه را در تابستان آینده قطعی می‌داند و به همین خاطر باشگاه تمرکز را روی خرید‌های دیگر آغاز کرده است که یکی از موارد اصلی ارلینگ هالند مهاجم نروژی است.

آس گزارش داده است که در حال حاضر همچنان رئال یکی از گزینه‌های جدی است. به گفته این منبع، تصمیم نهایی هالند بر مبنای مسائل مالی نخواهد بود و به همین خاطر شانس رئال می‌تواند از باشگاه‌های متمول نظیر پی اس جی و منچسترسیتی بیشتر باشد.

هالند به مسائل ورزشی خیلی بیشتر از مسائل مالی اهمیت می‌دهد چرا که می‌خواهد دوران فوتبال بی نظیری داشته باشد و بتواند جام‌ها و جوایز فردی نظیر توپ طلا را کسب کند. رئال نیز در مسیر بازسازی است و جذب امباپه و حضور بازیکنانی نظیر وینیسیوس و کاماوینگا به معنای تغییر نسل رئال است. البته تنها نگرانی هالند این است که حضور امباپه باعث شود که نتواند در رئال مادرید به رهبر پروژه تبدیل شود.

برخی رسانه‌های انگلیسی از نهایی شدن حضور هالند در لیگ جزیره خبر داده‌اند، اما آس این اخبار را رد می‌کند و می‌گوید که هنوز چیزی قطعی نیست. در حقیقت حتی این احتمال وجود دارد که هالند تصمیم بگیرد که قراردادش را تا ۲۰۲۳ با افزایش دستمزد با دورتموند تمدید کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *