صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

شش کشته در انفجار بمب در ایالت پنجاب "پاکستان"

۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۶۳۵۲
خبرگزاری میزان - بمب در شهر "مولتان" ایالت پنجاب در شرق پاکستان شش کشته و دست کم 40 زخمی برجا گذاشت.
به گزارش گروه فضای مجازی ؛ "زاهد سلیم گوندل" رییس شهربانی مولتان یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران انفجار بمب را تایید کرد و گفت که این انفجار در اثر برخورد یک دستگاه موتور سیکلت و یک دستگاه موتور سه چرخ (ریکشا) حامل مواد منفجره در میدان "وهاری" شهر مولتان صورت گرفته است.
گزارش شبکه های خبری پاکستان از محل انفجار حاکی از حضور نیروهای پلیس و یگان ضدتروریستی در محل حادثه و انتقال زخمی های این انفجار تروریستی توسط تیم های امدادی به بیمارستان می باشد.
گفتنی است؛ صدای انفجار تا شعاع چند کیلومتری شنیده شده و شدت آن باعث شد تا به چند خودرو پارک شده و فروشگاههای اطراف آسیب وارد شود.
رسانه های پاکستانی به نقل از منابع بیمارستانی افزوند: وضعیت برخی از زخمی های این انفجار وخیم بوده و احتمال افزایش تلفات جانی وجود دارد.
"'محمد نواز شریف" نخست وزیر و "شهباز شریف" سر وزیر ایالت پنجاب پاکستان با انتشار بیانیه ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی در مولتان با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرده و همچنین از مسوولان ایالتی خواستند تا بهترین خدمات پزشکی و درمانی را به زخمی های این حادثه ارایه دهند.
تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *