صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بررسی مشکلات کشتارگاه صنعتی گرمه خراسان شمالی در جریان بازدید دادستان

۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳:۴۰
کد خبر: ۷۶۲۸۷۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه خراسان شمالی از بررسی میدانی مسائل و مشکلات مبتلابه کشتارگاه صنعتی این شهرستان خبر داد.
- مظفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه خراسان شمالی از بررسی میدانی مسائل و مشکلات مبتلابه کشتارگاه صنعتی این شهرستان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمه در خراسان شمالی در پایان این بازدید که مدیران دامپزشکی و محیط زیست و شهردار گرمه نیز حضور داشتند حفظ سلامت عمومی شهروندان و جلوگیری از تهدیدات زیست محیطی علیه بهداشت و سلامت عمومی را از جمله مطالبات بحق مردم برشمرد و بر ضرورت رعایت نکات و بایسته‌های بهداشتی تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دادستان بعنوان مدعی العموم هر جا احساس کند که حقوق عامه در معرض تهدید یا تضییع قرار دارد بطور جدی ورود می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا این مشکلات بعنوان یک نگرانی جدی و معضل اساسی سلامت عمومی را تهدید کند.

این مقام قضایی در پایان این بازدید با اشاره به ابلاغ اصول و موازین فنی و برخی مشکلاتی بهداشتی که در این کشتارگاه صنعتی وجود داشت و همچنین ارائه تذکرات و هشدار‌های پیشگیرانه و قانونی به مدیر این واحد تولیدی از تداوم نظارت‌های جدی و اخذ تعهدات لازم از مدیر کشتارگاه در راستای رفع مشکلات طرح شده و انجام اقدامات اصلاحی پیش بینی شده خبر داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *