صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازگشت کارخانه الماس باران تاک به چرخه تولید با حمایت‌های دادستانی تاکستان

۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱:۵۵
کد خبر: ۷۲۹۵۹۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از بازگشت کارخانه الماس باران تاک به چرخه تولید پس از نزدیک به یکسال توقف تولید در این کارخانه خبر داد و گفت: در نتیجه اقدامات قضایی صورت گرفته نزدیک به ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار شدند.
حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با میزان گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه در راستای اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن موانع تولید یکی از شرکت‌هایی که مورد بازدید قرار گرفت و متاسفانه غیر فعال بود شرکت الماس باران تاک بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته و با بازدید میدانی که انجام شد و ارائه تسهیلات به این شرکت در سال جدید شاهد افتتاح، رونق و شکوفایی در این کارخانه هستیم.
 
وی افزود: با پیگیری های انجام شده تقریبا ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار شدند و قرار است ظرفیت این شرکت در زمینه اشتغال در چند ماه آینده به ۲۵۰ نفر افزایش یابد.

رجبی با بیان اینکه این اقدامات با هدف رفع مانع زدایی‌ها و رونق تولید در سال جاری هم با قدرت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: اهمیت اقتصاد و نقش آن در توسعه کشور در سیاست‌های قوه قضاییه صراحتاً بیان شده است و در واقع اقتصاد مقاومتی مهمترین نیاز کشور در حال و آینده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *