صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بازدید از پیش اعلام نشده مسئولان قضایی بافت از کشتارگاه مرغ

۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۱۸۹
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، امام جمعه، فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان بافت، شامگاه گذشته به صورت از پیش اعلام نشده از کشتارگاه مرغ این شهرستان بازدید کردند.
- سجاد علیدادی سلیمانی، رییس دادگستری شهرستان بافت در بازدید از کشتارگاه مرغ این شهرستان اظهار داشت: این بازدید دو ساعته به منظور تامین و توزیع مناسب مرغ در شهرستان بافت انجام شد و در جریان آن روند انجام امور از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری و حمل نقل از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع مرغ نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت جهت پیگیری اطلاع دهند.

رییس دادگستری شهرستان بافت یکی از وظایف مسئولان قضایی را بازدید از واحد‌های تولیدی و اطلاع از مشکلات آن واحد‌ها دانست و بیان کرد: از جمله سیاست‌های دستگاه قضا در جهت اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید است.
 

شایان ذکر است؛ در این بازدید با اشاره به کمبود سراسری مرغ درسطح کشور و استان به تدابیر اتخاذ شده برای توزیع مرغ و رساندن آن به دست مصرف کننده و رصد مسئولین بر فرایند توزیع اشاره و جهت رفع کمبود مرغ تدابیری اندیشیده شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *