صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

ابراهیمی: خوشحالم در صعود فولاد نقش داشتم

۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۱۶۱۲۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: همه برای صعود فولاد به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا متحد شده بودند و خوشحالم نقشی در این سود داشتم.

حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با میزان، در مورد نقش تاثیرگذار در گل چهارم تیم فولادخوزستان مقابل تیم العین اظهار داشت: مدتی مصدوم بودم برای همین انگیزه‌های زیادی داشتم تا بازگشت به میدان به تیمم کمک کنم. از این رو وقتی بازیکن حریف توپ را از دست داد موقعیت را مناسب دیدم و پایه‌گذار گل چهارم فولاد شدم. خوشحالم در پیروزی تیم نقش داشتم.

وی با اشاره به عملکرد تیم فولاد مقابل العین و به ثمر رساندن ۴ گل خاطرنشان کرد: بعد از بازی با تیم آلومینیوم عملکرد تیم العین را به خوبی آنالیز کردیم. از این حریف شناخت خوبی داشتیم و به نقاط ضعف و قوتشان آشنا بودیم. از این رو با اطمینان خاطر به میدان رفته و همین انگیزه و اعتماد به خود باعث شد سوار بر بازی شویم. عملکرد تیم ما خوب بود و حتی به حریف فرصت جبران اشتباهاتش را ندادیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد به بازی با السد اشاره کرد و افزود: از این پس بازی‌ها سخت و رقابت فشرده است. فرصتی برای ریکاوری وجود ندارد. کادرفنی روز‌های سختی را سپری خواهند کرد چرا که باید تیم را برای مسابقات متوالی آماده نگه دارد. باید با شناخت نسبت به حریفان به میدان برویم. می‌دانیم که السد حریف راحتی نیست و در مرحله گروهی کارمان بسیار سخت‌تر است با این حال امیدوارم اتحاد و انگیزه که در تیم ما وجود دارد کمک کرده و در ادامه مسابقات سربلند باشیم.

ابراهیمی ادامه داد: فرصت برای آماده‌سازی بسیار کم است. السد تیم قوی است و می‌دانیم با حریف سرسختی بازی داریم. فاصله کم بازی‌ها فرصت چندانی برای آماده‌سازی نمی‌دهد. با این حال همه تلاشمان را می‌کنیم از نام و اعتبار باشگاه فولاد و مردم ایران دفاع کنیم.

وی به انگیزه‌های تیم فولاد برای شرکت در مسابقات اشاره کرد و گفت: وقتی میزبانی را از ما گرفتند شاید در ابتدا از نظر روحی ضعیف شدیم، اما در ادامه انگیزه‌ای در ما به وجود آمد که باعث شد برای شکست العین و دفاع از اعتبار خود فقط به کسب پیروزی فکر کنیم. ناعدالتی که در حق ما رخ داد قدرتمندمان کرد. از این رو هم قسم شدیم تا هر طور شده از مرحله پلی‌آف سود کنیم. این برد را به همه مردم خوزستان و ایران تبریک می‌گویم امیدوارم باعث خوشحالی شان شده باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *