صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

واکنش باشگاه پیکان به اعتراض پرسپولیس به بازیکن غیرقانونی پدیده

۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸:۰۶
کد خبر: ۷۱۴۰۶۶
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
مشاور حقوقی باشگاه پیکان گفت: این باشگاه در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۹ شکواییه خود در مورد استفاده از بازیکن غیرمجاز توسط باشگاه شهرخودرو به ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ارائه کرده بودیم.
- طبق اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان) ناصر ارضی با اشاره به شکایت باشگاه پیکان از پدیده مشهد (شهر خودرو) بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز اظهار داشت: در تاریخ ۱۷ اسفندماه سال ۹۹ شکواییه خود را در این خصوص به ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ارائه کرده بودیم.

وی ادامه داد: در جریان برگزاری دیدار تیم‌های پدیده و پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر به تاریخ ۱۶ اسفند ۹۹ مطلع شدیم که تیم محترم پدیده از یک بازیکن غیر مجاز به نام محمدرضا فلاحیان استفاده کرده است. حسب اذعان مسئولان باشگاه نود ارومیه مشارالیه، دارای قراردادی معتبر با این باشگاه لیگ یکی بوده است.

مشاور حقوقی باشگاه پیکان در توضیح دلیل تخلف باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: بر اساس کسب اطلاع ما، باشگاه نود ارومیه هیچگونه فسخ یا رضایتنامه‌ای برای ایشان صادر نکرده است و برگه فسخ ارائه شده توسط بازیکن به سازمان محترم لیگ، فاقد مهر و امضای مجاز و معتبر باشگاه بوده و واجد اثر قانونی نیست.

ارضی درباره زمان شکایت باشگاه پیکان از پدیده و محمدرضا فلاحیان تأکید کرد: باشگاه پیکان در جهت احقاق حقوق خود به محض اطلاع از این موضوع شکواییه‌ای را در تاریخ ۱۷ اسفند ماه ۹۹ به ریاست محترم سازمان لیگ ارائه و مستنداً به ماده ۶۱ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال از کمیته محترم انضباطی فدراسیون به عنوان رکن قضایی فدراسیون رسیدگی و صدور رأی شایسته را استدعا کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *