صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

حضور رئیس قوه قضاییه ایران در کشور عراق دارای ابعاد مهم سیاسی و قضایی بود

۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶:۲۹
کد خبر: ۷۰۱۳۶۱
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: نفس حضور رئیس قوه قضاییه ایران بعد از سال‌ها به کشور عراق دارای ابعاد مهمی از لحاظ سیاسی بود، از بعد قضایی نیز قطعا این حضور سبب تبادلات و مبادلاتی شده است.

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه در گفت‌وگو با میزان با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه به کشور عراق، گفت: سفر رییس قوه قضاییه به عراق مورد استقبال خوبی قرار گرفت و در یک فضای دوستانه و قابل قبول انجام شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی و حاکمیتی عراق از این سفر حسن استقبال را کردند و نهایت همراهی و همکاری را نشان دادند و در تاریخ چند دهه گذشته برای کشور عراق، این سفر یک سفر کاملا مهم، استراتژیک و حائز اهمیت بود.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن سفر آیت الله رییسی به کشور عراق تاکید کرد: این سفر برای هر دو کشور به ویژه برای کشور عراق حائز اهمیت بوده است و دنیا نیز به این سفر اهمیت ویژه نشان دادند لذا به نظر می‌رسد کار ارزشمندی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: نفس حضور رییس قوه قضاییه ایران بعد از سال‌ها به کشور عراق دارای ابعاد مهمی از لحاظ سیاسی بود از بعد قضایی نیز قطعا این حضور سبب تبادلات و مبادلاتی شده است و دستاورد‌های مهم و ارزشمندی نیز در منطقه به همراه داشته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *