صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

نمایشگاه دائمی صنعت هسته‌ای در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار می‌شود

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۹۹۴۲۸
دسته بندی‌: سیاست
دومین نمایشگاه دائمی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۹ در مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه شهر قزوین افتتاح و دایر می‌شود.

- دومین نمایشگاه دائمی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور با حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، استاندار، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه قزوین، علما، مسئولین استانی و شهری و جمعی از اساتید و نخبگان برگزاری می‌شود.

دومین نمایشگاه دائمی صنعت هسته‌ای به عنوان گوشه‌هایی از اقدامات مانای جوانان متخصص و گمنام ایران اسلامی در عرصه‌های خوداتکایی در طراحی، تولید و ساخت انواع سانتریفیوژها، حوزه‌های غنی سازی، چرخه سوخت، اکتشاف و استخراج، نیروگاه‌های اتمی، تولید آب سنگین، فناوری کوانتوم، فناوری ایزوتوپ‌های پایدار، پزشکی هسته‌ای و رادیوداروها، کشاورزی هسته‌ای و دیگر حوزه‌هایی که صنایع کشور از سرریز فناوری هسته‌ای بهره مند می‌شوند، ایجاد می‌شود.
 
از دیگر اهداف این نمایشگاه ایجاد بستری مناسب جهت برقراری و توسعه همکاری و تعاملات علمی، پژوهشی و دانشگاهی با مراکز علمی و صنایع کشور است.
 
این نمایشگاه در استان کهن صالحان و ادیبان قزوین در راستای پیوند عمیق و آشنایی بیشتر و بهتر مردم شریف بویژه نوجوانان و جوانان نسل جدید انقلاب از جمله دانش آموزان و دانشجویان، با علوم و فنون اقتدارآفرین هسته‌ای و فعالیت‌های گسترده مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران برپا می‌شود.
 
این نمایشگاه همزمان با ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه ۹۹ ساعت ۱۰:۰۰ صبح در مجموعه تاریخی سرای سعدالسلطنه شهر قزوین افتتاح و دایر می‌شود.
 
از قشر‌های مختلف مردم شریف استان قزوین دعوت می‌شود از تلاش‌ها و دستاورد‌های غرورآفرین فرزندان ملت بزرگ ایران اسلامی در مجموعه سازمان انرژی اتمی ایران دیدن کنند.
 
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *