صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

انعقاد تفاهمنامه هفت ماده‌ای میان دادگستری و مخابرات اصفهان در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه هوشمند

۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸:۵۹
کد خبر: ۶۸۹۱۰۶
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان اصفهان از انعقاد تفاهمنامه هفت ماده‌ای بین دادگستری و شرکت مخابرات منطقه اصفهان در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه هوشمند خبر داد.
- محمدرضا حبیبی گفت: در اجرای یکی از سیاست‌های عالی قوه قضاییه و منویات ریاست قوه مبنی بر استفاده و بهره مندی حداکثری از فن آوری نوین اطلاعات و حرکت در مسیر اهداف قوه قضاییه هوشمند، تفاهمنامه‌ای با هفت موضوع مرتبط با دستگاه قضایی بین دادگستری استان و شرکت مخابرات منطقه اصفهان منعقد شد.

وی افزود: موضوعاتی از جمله ارتقای پهنای باند‌های خطوط مخابراتی دادگستری، اتصال فیبر نوری در برخی از مراکز قضایی، اختصاص بسته‌های اینترنت ثابت برای کارکنان دستگاه قضایی، راه اندازی بسته‌های اینترنت پرسرعت برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان در این تفاهمنامه مورد توافق قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهمنامه در مجموع ظرفیت‌های پهنای باند مخابراتی تمام مجتمع‌های قضایی استان و سازمان‌ها و ادارات تابعه قوه قضاییه در استان به دو تا سه برابر قبل افزایش خواهد یافت و نتیجه آن باعث افزایش کیفیت و سرعت در پاسخگویی و جلب رضایت هر چه بیشتر مراجعان و نیز اجرای مطلوب پروژه دادرسی الکترونیک در سطح استان خواهد شد.

برچسب ها: اصفهان تفاهمنامه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *