صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

بیگانگان اجازه ورود به مراکز نظامی کشورمان را ندارد

۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸:۲۴
کد خبر: ۶۸۷۲۴
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه فصل الخطاب ما بیانات و تدابیر نورانی مقام معظم رهبری است، گفت: به هیچ بیگانه‌ای اجازه ورود به پادگان‌ها و مراکز نظامی را نمی‌دهیم.
به گزارش گروه سیاسی ، امیر پوردستان در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان این نیرو با بیان اینکه فصل الخطاب ما بیانات و تدابیر نورانی مقام معظم فرماندهی کل قواست، افزود: معظم له فرمودند اجازه هیچ گونه بازرسی از نیروهای مسلح داده نمی‌شود و ما نیز مبتنی بر تدابیر رهبری حرکت می‌کنیم.


وی دکترین نیروی مسلح را دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی بیان دانست و اظهارکرد: نخستین گزینه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حفظ و ارتقای آمادگی های رزمی و دفاعی است.


امیر پوردستان تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیروی حافظ مرزهای زمینی، هوایی و دریایی همه حرکت ها را در مرزها رصد و متناسب با این حرکت ها ظرفیت های دفاعی خود را ایجاد می کند.


فرمانده نیروی زمینی ارتش یادآورشد: با اقتداری که در نیروهای مسلح وجود دارد و همکاری و همدلی میان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، نگرانی از تهدیدات دشمنان نداریم.


وی افزود: سیاسیون کار خود را می کنند و نظامیان وظیفه سنگین دفاع از مرزها را بر عهده دارند و ما بر اساس مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح کار را انجام می دهیم.


امیر پوردستان عنوان کرد: ملت ایران مطمئن باشند که حواس نیروهای مسلح جمع است و تهدیدات را رصد می کنند و نیروهای مسلح غافلگیر نخواهند شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم خطاب به حاضران یادآورشد: با توجه به ددمنشی رژیم بعث عراق، آزادگان از امتحان اسارت سربلند خارج شدند.

وی افزود: آزادگان افزون بر مقاومت و پایداری، در دوران اسارت، مروج اسلام ناب بوده و الگوهای صبر و مقاومت هستند که باید جوانان از آنان الگو بگیرند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *