صفحه نخست

هفته قوه قضاییه

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

عکس

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

صفحات داخلی

رفتارهای اعضای شورای شهر در تنظیم بودجه باید برنامه محور باشد

۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۸۰۷۹
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که رفتار اعضای این شورا در تنظیم بودجه در 2 سال آینده برنامه محور باشد، گفت: فساد اداری یکی از نگرانی های ما است،اما این فساد فراگیر نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، احمد دنیامالی در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که زاویه دید بنده به انتخابت هیئت رئیسه نقادانه است، اظهار کرد: اما به واژه هایی همانند زر و زور همچنین قدرت در انتقاد خود اشاره ندارم بلکه قائل به ادبیاتی لطیف تر و بدون تهمت هستم.

وی با بیان این که در 2 سال گذشته بر خلاف تصور بسیاری از افراد زحمات شهرداری برکات زیادی داشته است، اذعان کرد: در 10 سال گذشته 131 کیلومتر خط مترو ساخته شده با وجود تحریم و با وجود بدهی دولت به شهرداری، لذا نمی توان با دیدگاهی به طور کامل مثبت یا منفی به عملکرد شهرداری نگریست.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که به طور قطع فساد اداری یکی از نگرانی های ما است، گفت: اما این که بگوییم این فساد را در سراسر شهرداری حاکم است درست نیست.

دنیامالی ادامه داد: در 2 سال گذشته تمام اعضا بهرغم تضارب آراء فعالیت کردند و با دیدی تخصصی موضوعات را پیش بردند نه با نگاهی سیاسی. لذا در 2 سال آینده رفتار اعضا منطبق با آنچه باشد که در برنامه تصویب شده است به ویژه باید رفتارهای ما در تنظیم بودجه برنامه محور باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان تاکید کرد: یکی از دستگاه هایی که همچنان روحیه جهادی دارد شهرداری تهران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *