صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

صفحات داخلی

تقدیر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان شمالی از عملکرد کادر درمانی بیمارستان‌های ارتش

۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴:۳۱
کد خبر: ۶۷۵۶۹۸
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در بازدید از بیمارستان ۵۹۷ ارتش، از عملکرد کارکنان این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

-  رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان خراسان شمالی در بازدید از بیمارستان ۵۹۷ ارتش، از عملکرد کارکنان این مرکز درمانی در خدمت‌رسانی به مردم و نیرو‌های مسلح تقدیر کرد.

مسلم محمدیاران در جمع کارکنان بیمارستان یکی از رسالت‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را تقویت روحیه خدمت رسانی نیرو‌های مسلح به آحاد جامعه دانست و اظهار داشت: وظیفه ما این است که کادر درمان را در جهت خدمت به مردم خصوصا در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ که در حال شیوع و گسترش می‌باشد، یاری کنیم.

وی با بیان اینکه بهداشت و سلامت کشور را مدیون تلاش و ایثارگری کادر درمانی هستیم، افزود: این قشر زحمتکش در شرایط سخت شیوع کرونا در سراسر میهن اسلامی به بهترین نحو انجام وظیفه می‌کنند.

محمدیاران تصریح کرد: بعد از انجام واجبات هیچ امری مانند نیکی و خدمت به بندگان خدا باعث تقرب انسان به درگاه الهی نمی‌شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در همه سطوح جامعه، پیشگیری بهتر، مؤثرتر و کم هزینه‌تر از درمان است و باید در اجتماع و خصوصاً در مجموعه نیرو‌های مسلح از وقوع جرم پیشگیری نماییم.

وی در پایان، به آسیب‌های موجود در حوزه درمان که منجر به تشکیل پرونده قضایی در دادسرا‌های سطح استان و نظام پزشکی شده، اشاره کرد و راهکار‌های پیشگیری از برخی آسیب‌ها را برشمرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *