صفحه نخست

چندرسانه

اینفوگرافیک

عکس

رئیس قوه قضاییه

حقوق و قضا

حقوق بشر

حوادث- انتظامی و آسیب های اجتماعی

جامعه

سیاست

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین الملل- جهان

فضای مجازی

مجله حقوقی

قضایی

صفحات داخلی

نوزدهمین جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری آذربایجان غربی برگزار شد

۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۴۹۲۱۲
دسته بندی‌: حقوق و قضا ، قضایی
نوزدهمین جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دادگستری آذربایجان غربی با حضور رییس کل دادگستری این استان برگزار شد.

- «علی اکبر گروسی» رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در نوزدهمین جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان، ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همان طوری که امام حسین (ع) فرمودند «من برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور امت جدم قیام کرده ام»، ما مسئولین هم باید به تاسی از حضرت سید الشهداء(ع) تمام تلاش و توان خود را به کار بندیم و در اصلاح امور مردم کم نگذاریم.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) سفینه نجات و چراغ هدایت است، نجات امروز بشر از آلودگی‌ها و پلیدی‌ها در واقع ادامه نهضت عاشورا است. امروز جامعه جهانی و دنیا نیازمند تعالیم الهی و رسالت انبیاء و ائمه هدی (ع) خصوصاً امام حسین (ع) است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود:‌ هر چند امروز نمی‌توانیم به خاطر کرونا عرض ارادت به شکل همیشگی را داشته باشیم، ولی با هدایت ستاد ملی کرونا و رعایت اصول وپرتکل‌های بهداشتی، هر کسی می‌تواند انتقال دهنده پیام‌های عاشورایی باشد.

این مقام قضایی افزود: پیام عاشورا بود که امام خمینی (ره) از آن نهضت بهره گرفت و با همراهی مردم فهیم و آگاه کشور، انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود و پیروزی حق علیه باطل رساند.

گروسی در ادامه صحبت‌های خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولتمردان و مردم کشور تبریک گفت و تصریح کرد: در واقع نامگذاری هفته دولت تلنگری است برای مسئولین کشور که تلاش و کار و کوشش خود را مضاعف‌تر کنند و مثل شهیدان رجایی و باهنر در راه خدمت رسانی به مردم کوشش و تلاشی مثال زدنی داشته باشند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به تشکیل جلسات ستاد پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این استان اشاره کرد و گفت: جلسات این ستاد فرصت مغتنمی برای تولید کنندگان و کارخانجاتی است که به علت بروز مشکلات مالی از چرخه تولید باز ایستاده اند و می‌توانند از این فرصت به صورت مطلوب بهره بگیرند و واحد تولیدی خود را به چرخه تولید بازگردانند.

گروسی در پایان سخنان خود تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند در امر تولید گره گشایی کند صداقت تولید کنندگان است چرا که به نوعی بیت المال در دست این عزیزان است و باید در صیانت از آن صادق و امانتدار باشند و با صداقت رفتار کنند و ستاد هم در جهت حمایت از تولید تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این واحد‌ها به چرخه تولید و رفع مشکلات آن‌ها خواهد کرد.

شایان ذکر است در این جلسه مشکلات سه واحد تولیدی، طرح و راهکار‌های کاربردی برای رفع این مشکلات ارائه گردید که با اجرایی نمودن آن‌ها مشکلات این واحد‌های تولیدی برطرف و از تعطیلی آن‌ها و بیکاری کارگران جلوگیری به عمل خواهد آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *